Noveller

Senaste kommentarer

Rating :

Den otrogne!

Min flickvän och jag hade hyrt en sommarstuga några veckor mitt i sommaren. Eftersom det regnade i stort sett oavbrutet och på TV:n gick det bara att få in kanal ett, ägnade vi större delen av tiden åt sex.

En eftermiddag beslöt vi att jag skulle försöka cykla till Systembolaget mellan två regnväder. När jag kom ut från bolaget, insåg jag att jag hade missbedömt väderleken och förmodligen skulle hamna i ett nytt regnväder lagom halvvägs till stugan. Jag cyklade så snabbt det var möjligt med en systemkasse på styrstången men, mycket riktigt halvvägs började det regna på nytt.

Några hundra meter senare såg jag plötsligt ett stort blått tygstycke och två viftande och skrikande tjejer på en äng en bit från vägen. Jag stannade cykeln och ledde den fram till dem. De presenterade sig som Lena och Eva och undrade om jag kunde hjälpa dem at sätta upp tältet innan all packning var genomblöt.

- Vi bjuder på kaffe tillagat på vårt gasolkök, lovade de.

Jag accepterade erbjudandet, mindre för kaffets skull än för utsikten av deras åtsittande T-shirts som blev alltmer våta.

Lena var lång och blond, med stora tunga bröst, Eva var brunett och lite kortare, mer flickaktig och med små toppiga bröst. De berättade att de var på cykelsemester och hade överraskats av regnet halvvägs till det vandrarhem som var det planerade etappmålet. Tältet hade de mest med som en säkerhetsåtgärd.

Jag lyssnade med ett halvt öra och funderade istället hur pass tydliga Lenas bröst skulle kunna bli en våt T-shirt. Bröstvårtorna var redan synliga genom det tunna tyget.

Jag monterade ihop pinnarna och bad sedan Lena att spänna linorna. Hon tycktes märka att mina blickar fastnade vid hennes fullmatade bröst och log hemlighetsfullt. Förmodligen inbillade jag mig, men när hon böjde sig ner för att trycka ner tältpinnarna i marken verkade hon puta extra mycket med sin välformade stjärt. Jag fick anstränga mig för att inte stå och stirra på henne eller Eva, vars bröstvårtor också tycktes ha styvnat. Efter en kvart i ett alltmer intensivt regnväder lyckades vi skapa någon tältliknande påse som åtminstone skyddade oss från regnet.

Eva tände gasolköket och började koka upp vatten för det utlovade kaffet.

- Det krävs nästan något mer än kaffe för att bli varm, sa jag tvetydigt.

Lena flyttade sig själv närmare.

- Det kanske du har rätt i, sa hon och sträckt sig framåt så att hennes bröst endast var någon decimeter från mina väntande handflator.

Jag tog hennes bröst i mina händer och kysste henne. Bröstvårtorna var hårda och kändes tydligt genom det våta tyget. Hennes händer sökte sig ned mot min gylf och smekte den hårt. Eva tryckte sig tätt intill och började hjälpa mig av med tröjan. Vi krängde av oss kläderna och jag hamnade omedelbart på rygg med en tjej på vardera sida.

Eva gav mig djupa tungkyssar och Lena slickade retsamt längs roten på min styva kuk innan hon förde tillbaka förhuden och tog ollonet i munnen. Hon sög långsamt och rytmiskt och kramade samtidigt min spända pung. Eva gled ner till min kuk och bad att få suga den. Den djupa tunga rytmen ersattes av en snabbt spelande tunga och en liten, runkande hand, medan Lena fortsatte smeka mina lår och min pung. De turades om att suga mig med skiftande teknik. Lenas djupa, hårda sugande och Evas snabba slickande - det var olidligt skönt och i ögonvrån såg jag hur Eva smekte sig själv mellan benen, två fingrar särade hårtriangeln medan ett tredje gled över klitoris.

Plötsligt kröp Eva upp till mig igen och gav mig en kyss, vältrade sig över mitt ansikte och tryckte fittan mot min mun. Jag slickade från mynningen upp mot klitoris i långsamma drag. Hon förde fram höfterna så att jag kunde borra in tungan djupt i henne, innan hon började pressa sin underbara fitta mot mig i en mer bestämd takt. Under tiden upphörde Lenas ljuvliga sugande och jag kände att hon förberedde sig för att ta emot mig. Hon klättrade upp på mig, förde kuken mot ett varmt halt hål och gnuggade kuken mot sin klitoris innan hon sänkte sig ner och började rida mig. Evas fitta var drypande våt av saliv och fittsaft och hon fattade med båda händerna tag bakom min nacke för att bättre kunna styra tempot. Hon andades allt häftigare och gav ifrån sig ett utdraget stön samtidigt som hennes fitta började krampa kring min tunga.

Hennes sammandragningar och stön blandade med Lenas flåsande förde mig allt närmare min egen utlösning och när Eva föll av mig och såg hur Lena koncentrerat, med slutna ögon och gungande bröst, red mig, kunde jag inte hålla mig utan släppte satsen djupt inne i hennes vildsint roterande fitta. Strax efteråt kom hon med ett kvävt skrik och en våg av sammandragningar, så starka att det kändes som hon kramade ur varje droppe sperma ur min slaknande kuk.

- Har du sparat någon sperma åt mig? frågade Eva när vi kvicknat till liv igen.

- Du kan alltid pröva att suga mig lite till, uppmanade jag henne.

Hon tog glupskt kuken i munnen och slickade den fri från sperma och Lenas fittsaft tills den återigen stod hård och glänsande. Hon ställde sig på alla fyra och putade med stjärten så fittan syntes tydligt rödglänsande mellan skinkorna. Jag placerade ollonet, med ett lätt tryck, mot mynningen och fittan nästan sög in kuken till roten. Jag grep tag i hennes höfter och började knulla henne i långsamma stötar som hon mötte med hårda motjuck.

- Knulla mig, knulla mig hårdare! skrek hon.

Lena lade sig vid sidan av oss för att se och kunna smeka sig själv. Eva hade börjat falla in i samma andhämtning som avslöjade att hon snart skulle komma, när hon tyst gled ifrån och bad mig att knulla henne i stjärten. Jag började väta hennes anus med hennes egna fittsafter och förde in ett finger för att vidga henne. Hon slappnade snart av tillräckligt för att jag skulle kunna försöka med kuken i samma hål. Försiktigt tryckte jag in ollonet och lät hennes anus vidga sig ytterligare innan jag började knulla henne. Lena stirrade förhäxad med uppspärrade, kåta ögon på oss medan hennes ena hand, i ökande tempo, fördes fram och tillbaka längs hennes fitta. Evas anus kramade hårt kring kuken och synen av Lena som skrek ut sin orgasm fick mig att spruta djupt i Evas anal.

När jag väl kvicknat till insåg jag att min flickvän skulle ana oråd om jag inte omedelbart gav mig iväg hemåt, så jag började trampa hem genom regnet som snarast hade ökat i styrka. Jag måste ha sett bedrövlig ut när jag slutligen stod på trappan till stugan, genomvåt och av flera anledningar helt utmattad, eftersom hon utan ett ord bäddade ner mig i sängen utan att kräva mer än några tafatta smekningar. Och tur var väl det, några avancerade övningar hade jag aldrig orkat med.