Noveller

Senaste kommentarer

Rating :

Äventyret!

Att vara handelsresenär är allt som oftast ett tämligen påfrestande yrke. Långa flygturer och väntetider på flygplatser är högt vanliga. För att inte tala om dessa långa, ensamma och ändlösa nätter på hotellrummen. Denna resa, där jag fått i uppgift att förhandla med ett tyskt företag, skulle dock visa sig vara annorlunda - i alla fall beträffande de ensamma nätterna.

Jag tog planet på fredagsmorgonen och landade i Tyskland runt elvatiden. Företaget jag skulle förhandla med hade rykte om sig att förse handelsrepresentanterna med så kallade barflickor, men som sagt var detta ännu bara rykten. Jag emottogs av representanter för företaget och förhandlingarna började nästan genast. Allt gick bra och jag blev efteråt inbjuden på middag senare på kvällen. Middagen skulle intagas på en av stadens mest eleganta restauranger.

Glad och nöjd gick jag upp till mitt hotellrum där jag duschade, klädde på mig och föreberedde mig inför middagen. Jag tänkte lite på min sambo som vid den här tiden var ute på stan i Stockholm med sina väninnor. Lisa, som min sambo heter, hade alltid vid nattliga äventyr så utmanande kläder på sig, att det inte var undra på att jag var lite orolig. Det var just hennes sexiga kläder som jag fallit pladask för den julkvällen för två år sedan när vi träffades.

Hon hade den kvällen haft på sig svarta skinnbyxor och en vit åtsittande topp. Hon bar ingen behå och det behövdes inte heller. Visserligen var hennes bröst stora, men samtidigt väldigt fasta. Så när hon kom med sitt ljus hår och frågade om jag ville dansa, var jag inte sen. Hon tryckte sina bröst emot mig och förde sitt sköte mot min stående kuk. Senare på kvällen sög hon av mig och på den vägen var det.

Jag log åt tanken när jag knöt min slipsknut. Jag tog på mig skorna och ringde ner till receptionen som beställde en taxi åt mig.

Middagen visade sig vara tråkig. En massa affärssnack och samtliga deltagare hade sina fruar med sig. Jag tänkte på Lisa när jag drack upp det sista av vinet i mitt glas. När det hela närmade sig sitt slut tackade jag för mig och förklarade att jag var trött och tvungen att gå hem. Jag funderade på det skamliga ryktet som företaget hade men, som härmed troligen kunde avfärdas.

Nästan i samma stund som jag kommit in genom dörren till mitt hotellrum knackade det på dörren. Jag öppnade och utanför stod en lång, mörkhårig tjej i en kort röd negligé. Negligén var nästan genomskinlig och hennes bröst och fitta var klart urskiljbara.

- Kan jag komma in? frågade hon med tysk brytning.

Jag höll på att få dåndimpen. Ryktet visade sig vara sant. Detta var en sådan situation som inte ens den mest plikttrogne make kunde ha stått emot. Tjejen var i 20-årsåldern, hade svart uppsatt hår och stora, fasta bröst. Benen var långa och smala och häcken otroligt fin. Jag tog henne i handen och förde henne in i rummet.

- Har du någon whisky? frågade hon. Det är alltid roligare om vi pratar lite innan, sa hon med sin tyska brytning.

Jag hällde upp två stora glas, det största givetvis åt mig. Vi satte oss i sängen och småpratade en aning. Sedan kastade hon glaset på golvet och satte sig gränsle över mig. Jag hade vid det laget världens ståkuk

- Jag ska knulla dig som ingen annan knullat dig förut, sa hon och började kyssa mig.

Jag besvarade hennes kyssar och började smeka hennes bröst. Fortfarande var negligén på. Hon slet av mig skjortan och knäppte upp mina byxor. Hon satte sig på knä, stoppade kuken i sin mun och började suga. Hon dansade med tungan uppe på ollonet och jag stönade välvilligt. Jag höll i hennes hår och förde min kuk långt ner i halsgropen på henne. Den här bruden verkade overkligt kåt. Hon slutade efter några minuter och satte sig grensle över mig igen. Jag lyfte av hennes negligé och kunde nu se hela hennes välskapta kropp.

- Åh, jag vill att du slickar mig. Ja, ja, slicka mig nu! flämtade hon.

Jag lade henne på sängen och hon särade brett med benen. Jag började slicka och hon flåsade högre och högre. När jag samtidigt stack in två fingrar slet hon mig kraftigt i håret samtidigt som hon gav ifrån sig ett skrik.

- Ja, ja, mer, bönade hon. Sluta inte! jag vill ha dig.

Hon lyfte upp fittan mot mig och det verkade som den här bruden inte fått kuk på länge för hon var sagolikt kåt. Hon lutade sig fram och sa att hon ville att jag skulle knulla henne nyrakad.

Jag hämtade rakhyvel och lödder och började raka henne. Jag sparade en liten trekant ovanför klittan och betraktade nöjt mästerverket.

- Jag vill vara helt nyrakad när du sätter in kuken, förklarade hon och jag såg att sängen blivit alldeles blöt av hennes sekret.

När hon var klar kastade hon bort rakgrejerna och fullkomligt kastade sig över mig. Jag lade henne i missionärsställning och körde kuken i botten på den nyrakade fittan. Jag gav ifrån mig djuriska stön och hon bönade om mer. Den här bruden var helt otrolig. Hon var precis lagom trång och enormt kåt. Hon förde upp sina ben till mina axlar och knullade på i långa intensiva juck.

- Knulla mig hårt och länge! skrek hon.

Det behövde hon inte säga igen. Jag vände henne om och började knulla henne bakifrån. Jag övervägde att ta henne i röven men struntade i det. Samtidigt som jag knullade henne gav jag henne lite smisk på stjärten. Hon vrålade ut sin gunst och jag kunde känna hennes sekret.

-. Jag kommer, jag kommer, fortsätt! sa hon.

Jag kände att det snart var dags för mig. Jag vände på henne och höll hennes huvud mot min kuk. Hon började runka och suga och sedan kom explosionen. Jag gav henne satsen delvis i munnen och delvis i huvudet. Hon slickade i sig varenda droppe med stor vällust.

Utmattade somnade vi nästan direkt. På morgonen vaknade jag och fann till min förvåning att hon gått. När jag tittade på klockan fick jag en obehaglig överraskning. Mitt plan skulle gå inom en timme. Snabbt slängde jag ner mina saker i väskan, ringde receptionen angående taxi och rusade ut till den. På flygplatsen väntade två representanter för det tyska företaget som tänkte önska god hemresa. De lotsade mig rätt på flygplatsen och hälsade mig med ett stort, lömskt leende välkommen tillbaka.