Noveller

Senaste kommentarer

Rating :

Tältsemester!

Äntligen semester. Jag och en annan kille skulle åka på tältsemester till Gotland. Vi jobbade på samma arbetsplats och såg fram emot en vecka av sol, bad och brudar. Vi var nyskilda från våra tjejer och hade båda två blivit lämnade av våra respektive, så vi satt liksom i samma båt.

Under våren hade vi pratat om att åka på semester alla fyra, men så stack tjejerna och vi stod ensamma kvar.

Eftersom förutsättningarna hade ändrats var vi nu lite tveksamma inför resan, men vi kom fram till att vi verkligen hade anledning att sticka:

- Du och jag, hade Pelle min kompis sagt, tänk på alla brudar.

Han har lätt att få brudar. Han ser bra ut. Själv har jag haft otur. Jag ser kanske inte så snygg ut, men ingen tjej har varit missnöjd i sängen, om jag säger så. Min kuk är stor och det kan bli trångt i byxorna ibland. Framför allt när jag vaknar på morgonen. Då står alltid kuken i mina kalsonger, rakt upp. Jag brukar lätta på trycket med ett skönt runk och spruta min sperma på magen innan jag går och duschar, känner ni igen er.

Pelle och jag tog båten och hittade en campingplats. Det fanns fullt av ensamma tjejer och tjejer i par på campingen, så det skulle nog inte bli några problem.

Pelle hade redan varit igång och flirtat på båten över. Han påstod att samma tjej han fått kontakt med där skulle sova i tält på samma camping. Han pratade om henne, hur fin hon var, vad de skulle göra ihop och vad hon hade lovat på båten. Jag tog det hela med en nypa salt, fast egentligen var jag avundsjuk på Pelle som hade det så lätt för sig. Bara han log så flockades tjejerna runt honom. Jag sa till mig själv att jag vägrar gå lottlös från denna semester. Jag skulle till varje pris ha en tjej jag med - och det så fort som möjligt.

Vi reste vårt tält, tog varsin öl och låg och småpratade i tältet Vinden lekte med tälttyget och det hela slutade med att vi somnade. Ölen gjorde sitt. Det var eftermiddag och varmt och svettigt. Vi hade åkt hela natten utan att sova så vi var dödströtta. Vi låg och sov ända tills det blev kväll.

Innan jag vaknade hade Pelle vaknat och smugit sig ut ur tältet. Han var på jakt efter mus. Jag tror att hans kuk har en inbyggd radar för fitta, för det dröjde inte länge förrän han var tillbaka i tältet med en brud. Jag sov fortfarande och de smög in bredvid mig och började snart hångla. Vårt tält låg lite avsides i ett skogsparti, så ingen kunde höra stönen. Inte ens jag som låg bredvid. Jag sov som en stock ända tills tjejen, som hette Malin, körde ett ben i sidan på mig av misstag så jag vaknade.

- Oj, förlåt, sa Mlina, men fortsatte att hångla med Pelle.

- God morgon, sa Pelle till mig och slickade Malin i örat så att hon skrattade till.

- Vilket trevligt sätt att vakna på, sa jag och kände mig i skrevet.

Jodå, kuken stod som aldrig förr. Förmodligen hade jag drömt något kåtaktigt för den savade i kalsongerna kunde jag känna utanpå tyget, mitt undermedvetna hade förmodligen hört vad som försiggått.

- Vill du vara med? frågade Malin och log ett spjuveraktigt leende.

Hon var blond och välväxt och hade en stor barm. Hon var kanske i 30-årsåldern. Utan att svara böjde jag mig framåt och gav henne en kyss. Hon satt grensle över Pelles mage och smekte sig själv på brösten. Jag fick snabbt av mig kalsongerna och T-shirten. Kuken hoppade fram och både Malin och Pelle sa i munnen på varandra:

- Vilken kuk!

De slängde av sig kläderna för det blev varmare och varmare i tältet. Malin böjde sig ner över Pelles hårda stake och började suga den. Pelle njöt i fulla drag. Han stönade och torkade svetten från pannan.

- Sug min kuk! väste Pelle och Malin sög staken som vore det en polkagris.

Jag började slicka Malins fitta, som var varm och våt. Den var nyrakad. Hade hon också haft en baktanke med sin semester? Jag begravde ett finger och min tunga i hennes mus och hon hoppade till av kåthet. Min kuk stod upp längs magen. Den längtade efter fitta. Tänk att få tränga in i Malins kåta fitta. Trycka in kuken i hennes skåra, jucka in och ut i muttan på henne. Det skulle hon nog vilja.

Jag placerade mig bakom hennes röv. Ett finger blötte jag i munnen och körde upp i hennes anus. Nu stönade hon ännu mer och Pelle stod på knä och fick sitt livs avsugning. Det hörde jag på hans röst under tiden som Malins tunga lekte över hans ollon.

Jag pressade försiktigt in min kuk bit för bit in i Malins fitta. När jag nådde roten stannade jag upp för ett ögonblick, tog sats, drog ut kuken och tryckte in den med ett stön i henne. Jag juckade ut och in i hennes fina hål. Hon njöt i fulla drag.

- Vilken kuk, vilken kuk, vad stor den är! fick hon fram mellan stötarna.

- Åh, vad läckert att se er knulla! sa Pelle som hade staken i Malins mun. Knulla henne med kuken, sa han till mig. kör in den långt in i henne. Hon vill ha din sperma i sig. Knulla henne hårdare.

Pelles ord gjorde mig ännu kåtare. Jag älskar att bli uppmanad av någon annan och påhejad. Jag var nära att spruta. Malins fitta började dra ihop sig och hon stönade mer och högre. Jag ville se Pelle spruta i hennes ansikte och frågade om det var nära för honom.

- När som helst, svarade han och Malin lade sig på rygg och fingerpullade sig själv.

Jag och Pelle stod böjda över hennes kåta kropp och runkade våra stakar. Jag förde fingrarna fram och tillbaka över min stake. Malin låg under oss och såg på sos. Hon blev kåt av att se oss. Då exploderade Pelles kuk. Långa, tjocka strålar föll över Malins kropp. Jag kunde inte hålla mig längre utan tömde min sats över Malins pattar. Kuken ryckte till och pungen drog ihop sig och hällde ut sitt innehåll. Malin kom i en orgasm som fick henne att stöna igen av kåthet. Vi tittade på varandra och satte oss upp och skrattade.