Noveller

Senaste kommentarer

Rating :

Tältsemestern!

Det var början av augusti och jag skulle åka med min bästa kompis på tältsemester. Förväntningarna var höga och längtan efter tjejer stor. Båda hade nyss fyllt 20 år, så vi hoppades på en sexfylld sommar.

Det var en varm söndagsmorgon då jag och min kompis hoppade på tåget. Vi satt där och pratade om resan. Det var alldeles för varmt i tågkupén och efter bara 20-30 minuter rann svetten om våra kroppar.

Henrik, som min kompis heter, bestämde att det var stranden direkt som gällde när vi kom fram.

Mitt på dagen hade vi nått vårt mål. Vi skyndade oss att slå upp tältet och ta fram våra badbyxor. Sedan bar det av mot stranden. Den var fylld av halvnakna tjejer, och för oss som hade jobbat hela sommaren och inte haft tid för flickor var detta paradiset.

Det tog inte lång tid innan det började rinna blod ut till våra underliv, så jag fick gå ner i vattnet för att inte bulan i mina badbyxor skulle synas alltför väl. När jag stod där i vattnet med kraftig erektion kom det en smal, söt flicka med blont hår, små, spetsiga bröst och en underbart fint formad stjärt simmandes emot mig. Hon stannade bara en halv meter ifrån mig och sa:

- Hej, jag heter Karin.

Karin var topless och detta gjorde inte saken bättre, istället förvärrades mitt stånd och kuken blev lika hård som en batong.

Karin var oerhört sexig där hon stod bara en halv meter ifrån mig med vågorna slående mot de underbara brösten.

Efter ett litet tag i vattnet kom en kompis till Karin som visst hette Tina och ropade på henne. Jag fick en kram och Karin började gå upp mot stranden. Kuken värkte så jag bestämde mig för att gå till tältet och runka.

När jag kom fram gick jag raka vägen in och började runka. Oh, gud vad skönt. Jag tänkte på Karins spetsiga bröst och hur jag trodde att hennes fitta såg ut. Det var nära för mig, men just när jag skulle komma öppnades tältet och in kikade Karin. Hon kollade storögt på min svullna kuk och jag drog snabbt upp mina kalsonger.

- Vad håller du på med? frågade Karin.

Jag stammade fram:

- Ingenting!

- Jag tror att du gjorde något som jag kan hjälpa till med, sa Karin och kom in i tältet.

Hennes hand kom trevande uppför låret mot min sprängfyllda kuk. Och vips var hennes hand innanför mina kalsonger. Som på beställning sprätte kuken fram i stram givakt. Karin började försiktigt runka av mig innan hon sänkte sin pussvänliga mun över kuken. Hon fortsatte suga tills jag sprutade i hennes mun. Hon svalde beskedligt och slickade i sig det som hade runnit ur munnen samt tackade för stunden. Vi bestämde träff på stranden senare och hon skyndade iväg till sin kompis Tina.

Jag såg redan fram emot kvällen.

Klockan var närmare fyra så jag lade mig för att vila ett tag. Jag vaknade upp när Henrik kom in i tältet. Jag berättade hela händelsen för honom, men han trodde mig inte, så jag bestämde mig för att ta med mig honom till stranden för att träffa Karin. Vi gick först och åt och sedan gick vi tillbaks till tältet för att göra oss i ordning. När vi kom ner till stranden satt Karin och hennes kompis där och väntade på oss. Vi hälsade på varandra och jag presenterade Henrik för tjejerna. De frågade om vi ville följa med till deras stuga som de hyrde på campingen.

När vi kom in satte vi oss i soffan. Karin och Tina sa till oss att vänta lite för de skulle bara fixa några saker. De kom tillbaka efter några minuter i enormt sexiga raffset. De satte på lite musik och började dansa för oss. Jag och Henrik blev enormt kåta när de slickade på varandras bröst och sög på varandras bröstvårtor. Jag och Henrik tittade på varandra, och utan ett ord reste vi oss upp och tog av oss kläderna.

Tjejernas blickar sög sig mot Henriks abnorma kuk som svajade hotfullt. De satte sig på huk framför honom och Tina började lapa på hans stora kuk medan Karin sög på hans väl tilltagna pung. Då kunde jag inte behärska mig längre utan gick bakom Karins välformade stjärt och stötte in den i hennes trånga fitta. Hon gnydde till men fortsatte att behandla Henriks kulor. Jag och Karin lade oss ner och bytte plats så att hon red mig.

Efter ett tag kom Henrik och var med i vår lek. Han borrade in sin jättelika kuk i hennes arma stjärthål. Tina kom och satte sig över mitt ansikte. Jag särade på hennes läppar och slickade hennes fitta.

Efter ett tag började Karin att tjuta och skaka av kåthet och upphetsning. Hon smekte sina bröst och nöp i sina bröstvårtor och kom i en orgasm som var så stark att det var svårt att hålla kvar henne.

Henrik ropade på Tina som under de sista minutrarna suttit och smekt sig själv. Henrik lade sig ner och Tina började rida. Jag drog mig ur Karin och gick bort till Tina och Henrik. Både jag och Henrik var nära.

Jag ställde mig framför Tina så att hon kunde suga mig. Karin kom fram och hjälpte Tina att suga. Min kuk började pulsera som aldrig tidigare. Jag sprutade kaskader över deras ansikten. De slickade i sig all sperma. Även Henrik började stöna. Tjejerna gjorde samma sak med honom, de älskade verkligen att slicka i sig vår sperma.

Efteråt gick Tina och Henrik och duschade. Kvar blev jag och Karin. Hon kröp ner till min helt slaka kuk. Hon började suga mjukare, sedan allt hårdare. När kuken var lika hård som innan, släppte hon greppet och lade sig bakåt i soffan och bad mig knulla henne. Jag stötte in kuken så djupt det gick. Jag knullade henne fortare och fortare och strax kände jag att det var nära. Jag stötte in den hårt innan jag avlossade ett skott mitt i mustaschen.

Vi sjönk ihop tillsammans i soffan. Dagen efter åkte jag och Henrik till nästa camping och där blev det nya tjejer och nya historier.

Kanske får ni läsa om dem i någon annan tidning.